mandag 25. mars 2013

There's a first for everything




Hei og velkommen! 

Jeg vil starte med å introdusere meg selv, det kjennes riktig å gjøre ved et første møte.

- Hei! Mitt navn er Wenche With, jeg er 25 år gammel og kommer fra et lite tettsted på Vestlandet. Selv om naturen var vakker og livet enkelt, bestemte jeg meg for å flytte til Oslo for å studere interiør. 

Jeg er utdannet eksponeringsdesigner (som det så fint heiter) fra skolen Westerdals School Of Communication. Jeg fant fort ut at faget eksponeringsdesign er utrolig bredt, med mange ulike retninger å gå. Selv har jeg hatt fokus på fotostyling, vindusdekorasjon og eksponering av varer i butikk. Rett og slett fordi jeg likar det best.

For tiden bor jeg i Trondheim i en passe fin leilighet, med en veldig fin mann. I denne leiligheten foregår det mange kreative prosjekter som jeg vil dele med dere. Jeg har mange lidenskaper innenfor det visuelle. Interiør, illustrasjon og mote står meg nærmest. Jeg har tegnet så lenge jeg kan huske, og du skal ikke se bort ifra at det dukker opp en illustrasjon nå og da.  

Som de fleste kreative sjeler er også jeg et menneske med mange følelser, tanker og idéer. Det er ofte så mange idéer å velge mellom at det ender med ingenting. Ja, et kaos. Derfor har jeg bestemt meg for å opprette denne bloggen, nå er tiden moden for å organsiere og få utløp for disse tankene.


Dette skal bli stas!













Blogglisten

4 kommentarer:

  1. Hei! :)
    Ramla over bloggen din gjennom NIB sin utfordring denne måneden, og ble sittende og scrolle nedover og nedover i de fine innleggene dine, til jeg kom til dette, som jeg kanskje likte aller best fordi du skriver så veldig godt. Og så tar du fine, kreative og inspirerende bilder.
    Jeg er også ny i bloggverdenen, og prøver meg litt frem. Kanskje vi ser mer til hverandre fremover. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg! herlighet, no blei eg veldig smigra og glad :) Eg prøvar helst å formidle budskap og historier gjennom bilete, men i dette innlegget føltes det riktig med eit lite skriveri.

      Lykke til framover! so sjåast vi plutselig igjen :)

      Slett
  2. Jeg var på nib i dag, og plutselig hadde jeg sett gjennom hele bloggen. I LOVE IT. du er flink, altså, og har en delikat, gjennomført blogg med deilig innhold. gleder meg til mer. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh! Så hyggelig å høre, nå blei jeg glad langt inni bloggehjertet mitt! :)
      Er ofte ikke mer enn et par fine ord som skal til!

      Ønsker deg en nydelig søndag!

      Slett