tirsdag 10. september 2013

DIY dip dye pinnestol
















Jeg elsker pinnestolene mine! Min "on going" fetish for denne friske fargen fra Fargerike er grunnen til at jeg har gitt den andre pinnestolen min en dip dye, og nå "snakker" de så fint til hverandre. Det er kanskje litt utradisjonelt med rosa ballongar og lyse pasteller med den kommende mørketiden i møte, men jeg lar meg inspirere av Møbel Pøbel som heier på friske og klare farger fremfor mørke bruntoner. Med det sagt skal jeg prøve å gjøre mørketiden til en fest med fargerike DIY's og inspirerende bilder.

Ha en flott uke! 

2 kommentarer:

  1. Stilig med beina i samme farge! Aldri sett det før. Veldig oppfinnsomt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, du er søt:) Det heiter dip dye. Trur det starta som hårmote, oftast med rosa eller korallfarga tuppar! Det kunne vore noko for deg eller? ;)

      Klem

      Slett